הוט VS יס

תאריך: 26.02.2010

כתבה שניה בנושא
סקירה נוספת על סדרות המקור שמתחרות על הרייטינג

כל החיים אנחנו נתקלים בקרבות.  תמיד לכל חזית קמה חזית נגדית,  ליד ימין יש את יריבתה יד שמאל, לארהיש את רוסיה על הראש בערך מתחילת המאה העשרים ואפילו בכדורגל  לריאל מדריד יש את ברצלונה מחבל קטלוניה, שלוש פעמים בשנה במקרה הטוב.  לנו בארץ יש את  הדרבי- מכבי ת"א נגד הפועל ת"א, אבל הדרבי הגדול באמת והבלתי מתפשר הוא  בזירת הטלוויזיה הרב ערוצית- הוט נגד יס  .

גם הוט וגם יס מכוונים להיות הטכנולוגים ביותר, האיכותיים ביותר והראשונים שמביאים את הבשורה ואנחנו המרוויחים העיקריים. ברשותכם נתחיל בטכנולוגיה, מהבחינה הזאת - הוט עם ידה על עליונה. המון "פיצ'רים" שפשוט כיף להשתמש בהם. זה מתחיל עם ה-VOD, שנותן לראות מה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה, בחינם או בתשלום- אתה זה שקובע!  ואם זה לא מספיק לקהל הצופים, החליטו לצאת בהוט גם עם  מכשיר magic שיקליט לך מה שתרצה בזמן שאתה לא בבית (מישהו אמר ז"לצמן???). את החותם נתנו הוט בכפתור הstartover-, ככה שגם אם הסרט מתחיל באמצע תוכלו בכיף שלכם לחמם לכם את הפופקורן למזוג לכם כוס קולה קרה  ולראות את הסרט  מההתחלה!

אצל יס הדברים קצת אחרת מכשיר היס מקס הוא מדהים, אבל הוא כרגע הפונקציה היחידה בעולם הטכנולוגיה של יס שלא יכולה להרשות לעצמה כל כך מעט פיצ'רים ואפשרויות בעולם תחרותי שכזה. כרגע מבחינה טכנולוגיה  יס יכולים להתנחם על איכות השידור של תכנייה חלק יותר וחד יותר! (דרך אגב תגידו ליס לא להירדם בשמירה  כי ממה ששמעתי הוט עובדים במרץ על איכות HD מלאה על כל תכנייה) .

אז יש טכנולוגיה ומה בגזרת התכנים? סדרות המקור של הוט טובות מאוד. אפילו מעולות.
החל מדרמות כמו "הבורר", דרך סדרות לילדים ונוער כמו "השמינייה", וכלה בתוכניות מדע ותרבות גבוהה בערוץ 8. ואל נשכח את הטלנובלות הישראליות. הוט ידועים בהשקעתם ביצירות מקור אשר מעמידות אותם בשורה הראשונה, שתמיד תוכל למצוא אותן ב- VOD.
ואילו ביס  סדרות המקור מנסות לחקות את סדרות הרכש ולא פעם מתפספסות בין אם זה בטלנובלות "דני הוליווד", יצירות חדשות כמו "15 דקות" שלא מחדשות במאומה אך עם זאת לצד הכשלונות אפשר למנות הצלחות רבות כדוגמת סדרות עטורות השבחים- "סרוגים" ו"רביעיית רן".
 
בסדרות הרכש חייב לציין שהמאבק עושה את שלו ושני חברות הטלוויזיה בכבלים ובלווין מפגיזות בסדרות החמות ביותר"glee"  המדוברת ו"האנטומיה של גריי" האלמותית ביס ו"אבודים"," 24" הנצחיות  בהוט.

אז עברנו על טכנולוגיות, תכני מקור ורכש ומה קורה כשמתקלקל??  פה יס שולטת ללא עוררין- התקשרת? תוקנת!  בהוט זה קצת אחרת  צריך להתקשר לשירות לקוחות,  תחכה זמן נצח, ואז תכניס לשקע ותוציא ותכניס לשקע ועוד פעם תוציא… ואז תחכה לטכנאי ותחכה ותחכה וכך תמצא את עצמך עם הרבה עצבים ותסכול  עד לתיקון המיוחל.

אז מה החלטתם? כולם עובדים קשה כדי לתת לנו, בטטות הכורסא, מטעמים שונים ומשונים כל אחד לחיקו שלו והמחיר גם הוא בהתאם.

תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: