תחרות חברות ה-TV על הצופים

תאריך: 26.11.2018

בשנים האחרונות חל שינוי ניכר בזכות שלנו כצרכנים לבחור את ספקית הטלוויזיה שתואמת את הצרכים שלנו ,מה כדאי לקחת בחשבון שבוחרים ספק תוכן ?

מאת - תשווה לי

ככל שהזמן עובר מצטרפות יותר ויותר חברות תקשורת המספקות תכנים טלוויזיונים, הממשקים הופכים ידידותיים יותר ויחד עם זאת אנו גם יכולים להנות מהטבות וממחירים מעולים, שכן התחרות עולה ואיתה גם הביקוש. 

אם עד לא מזמן יכולנו לבחור רק בין חברת הוט ליס, היום שחקניות נוספות כמו פרטנר TV, סלקום TV וסטינג נכנסו לתמונה ומעניקות לנו שירותים טלוויזיוניים מבוססים אינטרנט. כל הספקיות מציעות מגוון רחב של תכנים כאשר לכל חברה יש את היתרונות והחסרונות שלה. אז איך יודעים במי מהן לבחור ולאילו קריטריונים כדאי לנו להתייחס בתור צופים מושבעים?

•    אינטרנט - לנושא האינטרנט יש יתרונות ויש חסרונות. מצד אחד, באמצעות חיבור פשוט לרשת, אנו יכולים להנות ממגוון של תכנים המגיעים ישירות למסך הטלוויזיה בצורה ישירה ומיידית, מצד שני אנחנו הופכים יותר ויותר תלויים ברשת האינטרנט שלעתים מפשלת ועדיין לא הגיעה לשיא שלה כאן בישראל. 

•    טכנולוגיה - כשאנו מתלבטים בין החברות השונות כדאי לקחת בחשבון פרמטרים כמו סוג הממיר, איכות הצפייה, האם הוא מקליט או לא והאם ניתן למשוך את ההקלטות גם מחדרים אחרים, האם השירות משלב גם אפליקציה. בנוסף, אם מדובר בסטרימר, כדאי לבדוק לאיזו מערכת הוא מחובר. 

•    מחיר - ספקיות התכנים המבוססות אינטרנט דוגמת פרטנר TV וסלקום TV, ללא כל ספק שוברות את השוק ומציעות חבילות במחירים מוזלים. 

•    תכנים - בשונה מהחברות המבוססות אינטרנט, הוט ויס מספקות גם תכנים המבוססים על הפקות מקור. 

לסיכוםאין ספק כי יש כאן התלבטות כאשר אפשר לומר שהמחיר כן משחק איזשהו תפקיד בתהליך הבחירה. נראה כי טכנולוגיית האינטרנט משנה לחלוטין את המשחק ומאפשרת לנו להתאים בצורה כמעט מושלמת את סוג התכנים שמעניינים אותנו לצרכים שלנו ושל כל בני הבית. 
תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: