האם שווה להחזיר את הטלפון הקווי הביתה ?

תאריך: 10.12.2018

טלפון ביתי כבר לא מוצר מבוקש כפי שהיה פעם , האם הצורך נעלם או שיש מקום להחזירו למקומו הטבעי ?

מאת - תשווה לי

בתור ילדים, עוד לפני שמהפכת הסלולר כבשה את חיינו ושינתה את כל כללי המשחק, כדי לדבר עם אבא שנסע לנסיעת עסקים בארצות הברית, לאחל שבת שלום לסבתא או לקבוע עם חבר למשחק כדורגל במגרש של השכונה, היינו מחייגים או מקבלים שיחה דרך טלפון קווי. זוכרים?
 
היום, בעידן שלנו, עידן שבו פייסבוק, ווטצ‘אפ, אינסטגרם ו- Ynet  הם חלק משגרת חיינו ונמצאים ישירות בסמרטפון של כל אחד ואחת מאיתנו, כבר די נדיר לראות טלפונים נייחים בבתים בהם אנו מבקרים וגם רבים מאיתנו בחרו לוותר על התענוג. 

יש לכך שתי סיבות עיקריות:
1.    אנו נמצאים שעות ארוכות מחוץ לבית וכשכבר נמצאים בו, מעדיפים לעשות שימוש בטלפון הסלולארי שהפך נגיש מתמיד.
2.    היום לכל אחד מאיתנו, כולל לילדים, יש לפחות סמרטפון אחד (במקרה הטוב) ובמקרה הפחות טוב, מכשיר אחד לעבודה והשני לעניינים הפרטיים שלנו.

אז מדוע בכל זאת שווה להחזיר את הטלפון הנייח הביתי ולהיות מחוברים לקו?

קודם כל כולנו מכירים את התחושה הלא כל כך נעימה בלשון המעטה כשאנו מנהלים שיחות ארוכות ואז מתחילה להתחמם לנו האוזן. לא רק שזה לא כל כך נעים, זה גם ממש לא בריא ויש המון קרינה שנפלטת מהסלולארי בזמן השיחה. 

שנית כל, הרבה יותר נוח ונעים לקיים שיחה מטלפון נייח מאשר מטלפון נייד. דבר נוסף ואולי החשוב ביותר הוא הנושא הכספי. היום, בשונה מבעבר ניתן להתחבר לטלפון ביתי בעלות ממש נמוכה של כמה עשרות שקלים בודדים ולהנות מכל מיני חבילות שיחה, אפילו לחו“ל, זאת במידה ויש לכם קרובי משפחה, חברים או מכרים שגרים מחוץ לגבולות ישראל. 

בנוסף, היום תוכלו להתחבר לקו טלפון נייח ביתי כחלק בלתי נפרד מחבילת תקשורת הכוללת אינטרנט מהיר, חיבור לחבילת תקשורת עם אינספור תכנים עם חבילות סלולר משפחתיות. 
תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: