כל הפרטים על STING TV

תאריך: 04.01.2019

מה הרעיון מאחורי חברת STING TV ? מה היא מציעה לצרכני הטלוויזיה לאור התחרות המתחזקת בין כל חברות הטלוויזיה השונות ?

מאת- תשווה לי

בשונה מבעבר, כיום ריבוי השחקניות בתחום התקשורת, הכבלים והלווין פותחות עבורנו הצרכנים את הזכות לבחור ולהנות ממגוון של חבילות, ערוצים ותכנים. 

לאחרונה, יצאה חברת Yes המוכרת עם שירות סטרימינג חדש הנקרא Sting TV. סוג של ניסיון מוצלח לתת נוקאווט לפרטנר וסלקום TV. עד עכשיו, Yes הציעה מגוון של חבילות דרך שירותי הלווין, תכנים שלא מצריכים אינטרנט והרעיון שעומד מאחורי ה- Sting TV הוא לאפשר לנו להתאים את התכנים להרגלי הצפייה המשפחתיים ולהנות ממחיר זול יותר. 

אז איך זה עובד?

אם תחליטו לעשות שינוי ולעבור ל- Sting TV, לא תצטרכו להמתין לטכנאי, אלא להתחבר לשירות ממש בעצמכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם לשירות דרך האתר, לחבר את הממיר לחשמל, להוציא כבל HDMI אותו לכולנו יש בבית ישירות לטלוויזיה וזהו. בשונה מהשירות הבסיסי של חברת yes, כאן יש צורך בחיבור לאינטרנט. בכדי שתוכלו להנות ממגוון התכנים האיכותיים שחברת yes מציעה גם בשירות החדש שלה, מומלץ שתשתית האינטרנט שלכם תהיה לפחות במהירות של 40 מגה. 

אז מהם היתרונות של ה- Sting TV?

1.    אין צורך בממיר המסורבל והכבד, כל מה שצריך זה את ממיר ה- Sting TV שהוא ממש קטן בהשוואה לממירים אליהם התרגלנו בשנים האחרונות ותוכלו גם להסתפק בממיר אנדרואיד רגיל. 
2.    תוכלו להתקין על הממיר מגוון של אפליקציות וכך להנות מטלוויזיה חכמה לכל דבר, בלי להוציא סכומי עתק על טלוויזיה חדשה.
3.    ניתן להשתמש בשירות ב-3 מכשירי טלוויזיה וב-2 מכשירים ניידים נוספים בין אם זה סמרטפון או טאבלט. 
4.    תוכלו לבחור בעצמכם על אילו תכנים לשלם וכל להתאים את התכנים השונים להרגלי הצפייה שלכם. החבילות נעות בין 39-99 שקלים לחודש. 

לסיכום 
יש יתרון בחברת תוכן השייכת לחברת יס המתחרה הותיקה של הוט טלוויזיה ,  וזה בגלל כמות התכנים הקיימת בחברת האם בין אם מדובר בתכנים מחו"ל או תכנים מקוריים , יחד עם זאת יש לבחון תמיד מה העלות בסופו של יום , לא תמיד המחיר אטרקטיבי שמשכללים את כל העלויות הדרושות כדי להנות מספק תוכן כזה או אחר.
תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: