משרד התקשורת מבקש להפסיק עם הטעיית דמי מעבר

תאריך: 02.07.2019

מה הסיבה שמשרד התקשורת פנה לחברות הסלולר בבקשה להפסיק עם ההטעיה בנושא דמי מעבר ?

מאת - תשווה לי

התברר למשרד התקשורת כי חלק מחברות הסלולר מטעים מנויים בכך שמציגים את עלות דמי מעבר מתכנית לתכנית בהתאם להנחיית משרד התקשורת .

משכך משרד התקשורת הבהיר לחברות הסלולר כי ניתן לגבות מהלקוחות  דמי מעבר בין חבילות אך יחד עם זאת הגבייה אינה חובה , ולכן דרש לחדול מלהציג זאת כך .

אין ספק שגביית דמי מעבר זו דרך נוספת להגדיל את ההכנסות של חברות הסלולר במיוחד שהתחרות רק גדלה לצד כניסתן של חברות נוספות המתחרות על כיסו של הצרכן , יחד עם זאת מי שלרוב ישלם את עלות דמי מעבר זה לקוח קיים שעובר מכנית לתכנית בתוך החברה אליה הוא משתייך .


היות ולקוח קיים ברוב המקרים  ישלם דמי מעבר מתכנית לתכנית באותה חברת סלולר , בעוד שלקוח חדש שמצטרף לא יצטרך לשלם זאת , אנו ממליצים לבדוק היטב את מכלול העלויות אותן צריך לשלם לפני שמקבלים את ההחלטה אם להישאר באותה חברת סלולר או אולי עדיף לנייד את הקו לחברה אחרת בעלות כוללת נמוכה יותר .
תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: